понедељак, 6. јун 2011.

Per la mia professoressa

Био је то нимало лак покушај да се извуче жуто-црна разгледница која је требала да буде јарка и весела и да на њој буде обавезно та црна трака! 
Мало сам прецијенила своје могућности :) 
Да почнем од самог почетка (читај: оног што ме највише боли), иако је то било на крају: нисам добро процијенила то што ми је разгледница на два нивоа и морала сам да поновим отисак печата (што се не ради!!!); резултат - печат је постао нечитак (благо речено). (((

Радила сам по скечу АртУголка:
Унутра разгледница изгледа овако:
 Džepić i teg, embosing i štamping - ništa posebno. 





Материјали:
- црни акварел папир и жути танки папир у боји,
- папир K&Company,
- силиконски печат Prima marketing и петроградски Скрапклуб,
- јастучићи за печате Color Box,
- пудер за ембосинг ZING,
- бушач Martha Stewart и још један не сјећам се које фирме и то је мање-више то. 
Елем, мислила сам да је скрапбукинг као пливање или вожња бицикла... Није, неке навике се ипак губе...
П.С. "Ecco il mio segreto. Non si vede bene che con il quore. L'essenziale e' invisibile agli occhi".

4 коментара:

  1. :) мне нравится, хоть и стиль и цветовая гамма не мои.
    и даже заголовок я без переводчика поняла:)

    ОдговориИзбриши
  2. Ну ты прямо мне расписала все так ужасно...на самом деле,Кать,все получилось отлично! А многие ошибки можно истолковать как "так и надо" и совсем не заметить! Внутри постаралась!:)

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepa je čestitka!
    Dobro došla u svet blogera, i hvala ti na poseti mom blogu, drago mi je što stičem novu blog prijateljicu!

    ОдговориИзбриши