понедељак, 13. јун 2011.

Винтиџ илити винтаж per Ljube

Постепено су почели да се појављују терминолошки проблеми. :)
Да почнемо од почетка: за викенд се појавила ево оваква кутијица...
... па сам пожурила да је подијелим са вама... 


Идеју за њу сам нашла још одавно код Катије (детаљна шема се може наћи ту), али ја никако да је направим... И најзад...
Елем, када се скине поклопац, она почиње постепено да се отвара, као цвијет кад почне да цвјета...
Унутра су џепићи обрађени бушачем краја у којима се могу наћи тегови од пак-папира који су обрађени у кафи.

Лептирић је направљен помоћу печата и бушача Martha Stewart (хвала Маши), а затим је рађен ембосинг дистрес пудером.
Сличица такође ембосинг - имитација кракела. 
И да, сви крајеви су тонирани...
И на крају сама кутијица онаква какву је добила Љубе: са везницима који уводе конјунктив на теговима и оштраљком да више никад нема проблема са оловкама. :)
Материјали:
- папир K&Company чини ми се,
- беж акварел папир, пак-папир,
- цвјетић Prima marketing (опет ми се чини),
- бушач краја,
- бушач и печат Martha Stewart,
- јастучићи за печате Distress Ink фирме Ranger,
- безбојни пудер за ембосинг ZING, дистрес пудер за ембосинг Ranger,
- печат Scrappy cat. 
П.С. Моја мала побједа: јуче ми је, када сам јој показала кутијицу, једна дивна жена и велики стручњак у свијету скрапбукинга рекла: "Честитам! Винтаж!" Ето, похвалила сам се...


2 коментара: